DIY HOLDER






inspo via Pinterest



Super rychlé, jednoduché a levné DIY.
Tuhle vychytávku jsem zahlédla před nějakou dobou na jednom IG účtu a pak taky na Pinterestu a moc se mi to líbilo. Přiznám se, že jsem se nepídila od jaké značky to je (možná někdo ví), prostě mě to hned zaujalo!

Já jsem zvolila kožený provázek a dřevěný korálek o průměru 3cm. Celkové náklady 50kč. Obojí jsem koupila v řempu v Dlouhé ulici. Měla jsem tu výhodu, že jsem to celé zavěsila na Muuto věšák, ale i tohle se dá vychytat a použít nějaký jiný věšák či háček... možností je celá řada.
Někdo si možná pamatuje, že dříve jsem měla časopisy na bílém kovovém ramínku viz. zde, ale tohle je o dost hezčí. Myslím, že návod na výrobu popisovat nemusím, je to opravdu velmi jednoduché a z fotek to úplně stačí.

Třeba to někdo využije jako já ;-)

p.s. dnes už je dřevěný korálek černý a vypadá to super!

Užijte si víkend!
Radana


5 komentářů: